IX Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Naturalnej NATURA FOOD - Edycja: 2016-10-07 - 2016-10-09
Katalog wystawców
-
BARTOLINI – TABIT SP. Z O.O.
KOŁŁĄTAJA 44
05-402 OTWOCK
Polska, Poland
T: +48 22 789 06 33
E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Numer stoiska: 251
Polski producent innowacyjnych makaronów wysokiej jakości, w tym ekologiczne (żytnie, orkiszowe, gryczane, durum etc.), kolorowe z naturalnymi dodatkami (algi morskie, szpinak, pomidor, burak etc.) oraz bez pszeniczne (z groszku, soczewicy i kukurydzy). W ofercie znajduje się również szeroki wybór tradycyjnych makaronów jajecznych oraz durum
-
BATOM.PL Józef Leśniak
ul. Fieldorfa-Nila 17
31-209 Kraków
Polska
T: +48 530 555 575
F: +48 12 626 00 72
E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Numer stoiska: 72
Nasza firma od kilkunastu lat zajmuje się dystrybucją oraz produkcją żywności ekologicznej. Produkty pod marką BATOM są wysokiej jakości, a ich oferta cały czas jest poszerzana. Współpracujemy z przedsiębiorcami i rolnikami ekologicznymi z całej Polski oraz innych krajów Unii Europejskiej.
-
-
Bike Cafe - Łódź
Wacława 53 m.50
93-118 Łódź
Polska
T: 532-709-320
E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Numer stoiska: 268
Jesteśmy największą w Polsce siecią mobilnych kawiarni serwujących kawę z roweru. Wyjątkowość oferty Bike Café wynika z faktu serwowania niepowtarzalnej w smaku kawy (100% Arabika - Bike Cafe), która jest produktem ekologicznym, a nasz retro rower jest autonomiczny pod względem zasilania i wody.
-
BIO NAURA SP. Z O.O.
Północna 15-19
54-105 Wrocław
Polska
T: +48 71 307 36 72
E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Numer stoiska: 83
Stawiamy przede wszystkim na zdrowie. Konsumentom dajemy możliwość poznania nowych smaków, które urozmaicają codzienną dietę o dotychczas niespotykane w Polsce produkty. Dlatego oprócz starannej selekcji artykułów bazowych, które znajdziemy w każdej kuchni, wprowadzamy produkty własne i unikalne.