IX Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Naturalnej NATURA FOOD - Edycja: 2016-10-07 - 2016-10-09
III Forum EKObranży

7 października 2016 r. , piątek
w godz. 13:30- 17:00
SALA KONFERENCYJNA A/B
godz. 13:30 – 13:45 Przyjazd i rejestracja uczestników
godz. 13:45 Otwarcie III Forum EKObranży
godz. 13:45 – 14:00 Ekobranża w Polsce i Europie w decydującej fazie przemian. Globalne i lokalne czynniki
rozwoju rynku
Prelegent: Marcin Fajerski, redaktor naczelny magazynu „EKOdostawcy”
godz. 14:00 – 15:15 Panel dyskusyjny: Wywieranie wpływu na rynek, synergia działań, osiąganie efektu skali
– ważny kierunek w ekobranży czy melodia przyszłości?
- Rozwój dystrybucji produktów ekologicznych i funkcjonalnych w sieciach handlowych – szanse i wyzwania
- Czy jest miejsce na krajowe marki własne w sieciach handlowych?
- Sieci kontra sklepy specjalistyczne. Czy handel nowoczesny zagraża tradycyjnemu?
- Czy polskie ekoprodukty podbijają świat? Trend patriotyzmu zakupowego, zainteresowanie zagranicznych inwestorów rodzimym rynkiem i wymiana handlowa Polski z innymi krajami
godz. 15:15 – 15:30 Przerwa kawowa
godz. 15:30 – 15:45 Wyróżnij się albo zgiń! Nowoczesny marketing na rynku pełnym wyzwań
Prelegent: Karolina Kałdońska, wydawca magazynu „EKOdostawcy”
godz. 15:45 – 16:45 Panel dyskusyjny: Marka to nie wszystko. Strategia promocji produktu i firmy w obliczu
dynamicznych zmian na rynku
- Zmiana świadomości konsumentów kluczem do rozwoju rynku? Rola stowarzyszeń, organizacji i targów branżowych
- Ewolucja od pasywnego konsumenta do aktywnego prosumenta w ekobranży
- Jak wyróżnić markę? Identyfikacja działań umożliwiających osiągnięcie efektowności w biznesie
- Marketing emocji a cena. Jak ważnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji zakupowych dla współczesnych klientów jest cena?
godz. 16:45 – 17:00 Ceremonia wręczenia EkoInnowacji 2016