XV Międzynarodowe Targi Zoologiczne PET FAIR - Edycja: 2015-09-11 - 2015-09-13
Nowa formuła - HUMAN-TO-HUMAN
NOWA FORMUŁA TARGÓW - HUMAN-TO-HUMAN
W komunikacji marketingowej Pet Fair stawiamy na człowieka, dlatego realizujemy strategię Human-to-Human (H2H), która jest połączeniem najlepszych elementów marketingu B2B i B2C. W każdym, zarówno przedstawicielu pet biznesu, jak i miłośniku zwierząt domowych widzimy człowieka, z określonymi potrzebami, które muszą zostać zaspokajane w sposób gwarantujący satysfakcję z udziału w targach. Dlatego oferta Pet Fair uwzględnia oczekiwania wszystkich uczestników targów i zapewnia realizację ich oczekiwań.
FORMUŁA B2B:
- wzmocnienie kontaktów z partnerami biznesowymi
- wprowadzenie na rynek nowych produktów
- rozpoznanie oczekiwań klientów - uzyskanie opinii o produktach
- pozyskanie nowych klientów – kompilacja bazy danych
- wzmocnienie wizerunku firmy i ugruntowanie pozycji na rynku
- znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów
- śledzenie najnowszych trendów branżowych
- badanie rynku, przegląd osiągnięć i planów rozwojowych konkurencji
FORMUŁA B2C:
- uzyskanie natychmiastowej opinii o produktach
- rozpoznanie oczekiwań klientów
- zwiększenie rozpoznawalności marki
- prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów
- wzrost świadomości na temat produktów
- wpływanie na decyzje klientów
KONTAKT BEZPOŚREDNI JEST NAJWAŻNIEJSZY
Najważniejsze argumenty przemawiające za udziałem w targach to możliwość bezpośredniego kontaktu, pozwalająca na nawiązanie dialogu i wymianę opinii. Interaktywność targów umożliwia:
- nawiązanie kontaktów z nowymi klientami,
- odnowienie i rozwinięcie kontaktów z dotychczasowymi klientami, dające okazję do przedstawienia nowej oferty
- poznanie opinii klientów i możliwość natychmiastowej odpowiedzi i wyjaśnienia wątpliwości dot. produktów/usług
Spotkania face-to-face, czyli twarzą w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów są najważniejszym elementem strategii marketingowej.
Targi jako narzędzie marketingowe są wykorzystywane od kilku dziesięcioleci. Mimo rozwoju nowoczesnych technologii komunikacyjnych służących biznesowi targi są nadal bardzo ważnym elementem promocji i sprzedaży. Badania udowadniają, że Internet nigdy nie zastąpi kontaktu osobistego, a produkt przed zakupem należy obejrzeć i zapoznać się z jego właściwościami. Dlatego planując działania sprzedażowe, należy wpisać targi Pet Fair do kalendarza obowiązkowych wydarzeń.