II Ogólnopolskie Targi Zatowarowania Centrów i Sklepów Ogrodniczych gardenCONTRACTING - Edycja: 2019-11-28 - 2019-11-29

Szkolenie dla centrów, hurtowni ogrodniczych, sklepów i kwiaciarni

 

gardenprelegent

Robert Radkiewicz - absolwent Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie, specjalizował się w zakresie Kształtowania Środowiska i Architektury Terenów Zieleni. Inżynier Rolnictwa i Kształtowania Środowiska. Doświadczenie zawodowe zdobywał od początku w kierunku prowadzenia i zarządzania w centrach ogrodniczych, podczas praktyk i wizyt studyjnych w sklepach ogrodniczych w Niemczech i Szwajcarii. Od roku 2009 prowadzi projekty indywidualnych inwestycji na zlecenia inwestorów. Do dzisiaj tworząc i rozbudowując kilkanaście nowych placówek handlowych o profilu ogrodniczym w Polsce.

Obecnie projektuje nowe sklepy i centra ogrodnicze, prowadzi inwestycje i szkoli, dzieląc się zdobytą wiedzą i umiejętnościami z pracownikami i kadrą zarządzającą w centrach i sklepach ogrodniczych. Współpracuje z czasopismami branżowymi, pisząc artykuły specjalistyczne z zakresu zwiększania sprzedaży, odpowiedniej ekspozycji towarów i zarządzania placówkami handlowymi o profilu ogrodniczym. Współtworzy wydarzenia targowe i akcje marketingowe propagujące zdrowy tryb życia blisko natury i ogrodu.


28.listopada 2019

Blok I

Wpływ ekspozycji towarów na zwiększenie sprzedaży w Centrum Ogrodniczym - Zasady budowania odpowiednich ekspozycji w sklepach ogrodniczych i na placu handlowym. Akcesoria wyposażenia sklepów i przykłady wykorzystania towarów nierotujących w tworzeniu ekspozycji i zwiększaniu sprzedaży. Sezonowe ekspozycje towarów z wykorzystaniem roślin sezonowych i trendów rynkowych.

Blok II

Organizacji powierzchni handlowej w Centrum Ogrodniczym - zasady planowania powierzchni handlowych w dużych centrach i mniejszych sklepach ogrodniczych. Podział na poszczególne działy towarowe i ich wpływ na zarządzanie powierzchnią handlową. Odpowiednie oświetlenie i rozplanowanie komunikacji w budynku centrum ogrodniczego i na placu handlowym. Dostępne na rynku akcesoria, regały, wyspy promocyjne, stoły zalewowe itp niezbędne w dobrym urządzeniu powierzchni handlowej sklepu ogrodniczego.


 



Bądź na bieżąco - zapisz się do newslettera!

Włącz swój javascript, aby przesłać ten formularz